سوالات متداول
در صورت خرید اینترنتی، سفارش چه زمانی به دستم میرسد؟(تهران و شهرستان)
*در شرایط نامساعد جوی، جشنواره ها و تعطیلات، ارسالها با تاخیر انجام میشود.
ارسال به تهران با پیک : اگر سفارش تا قبل از ساعت 16 بعداظهر ثبت شود، همان روز ارسال میشود. اگر سفارش بعد از ساعت 16 بعداظهر ثبت شده باشد، روزکاری بعد توسط پیک ارسال میشود.
.هزینه پیک با مشتری است و در زمان تحویل پرداخت میشود*
ارسال با تیپاکس : برای ارسال سریع شهرستان، شما می توانید تیپاکس را انتخاب کنید. بعد از تحویل سفارش به مامور تیپاکس، بسته 2 الی 3 روزکاری به دست شما میرسد.
*هزینه تیپاکس با مشتری است و در زمان تحویل پرداخت میشود.
سفارشم مغایرت دارد. چه کاری میتوانم انجام دهم؟
در صورتی که سایز رنگ انتخابی مورد دلخواه شما نبود و تمایل به تعویض سایز/رنگ داشتید، هزینه ارسال به عهده شماست.
*در صورت موجود نبودن سایز/رنگ شما هزینه به شما برگردانده میشود.
محصول را از طریقی که سفارش داده اید، از همان طریق مرجوع یا تعویض بفرمایید .
چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟
آس کیچن فروش حضوری هم دارد؟
پرداخت ناموفق بود و پول از حسابم کم شد. چه کاری انجام بدهم؟
برای ارتباط با آس کیچن از چه طریق اقدام کنم؟
و هم میتوانید از طریق دایرکت اینستاگرام و یا واتس اپ با شماره 09908191860 با آس کیچن در ارتباط باشید.
چطور در سایت ثبتنام کنم؟
چطور وارد حساب کاربری شوم؟
- وارد وب سایت آس کیچن شوید.
- بالا سمت راست روی ورود بزنید.
- شماره موبایل و سپس کدتاییدی که برای شما پیامک می شود را وارد کنید.
- وارد پروفایل خود شوید.
چطور از سایت خرید کنم؟
- ورود به فروشگاه و انتخاب محصول مورد نظر.
- انتخاب رنگ و سایز مورد نظر و کلیک بر روی دکمه ی افزودن به سبد خرید.
- کلیک روی نماد سبد خرید و انتخاب گزینه تکمیل و پرداخت.
- وارد کردن اطلاعات ارسال خود. (گزینه ی ایمیل و کد پستی الزامی نیست)
- انتخاب روش ارسال. ( پست ، پیک در تهران یا ارسال سریع تیپاکس )
- سپس انتخاب درگاه پرداخت موردنظر
- تبریک ! سفارش شما ثبت شد.