راهنمای مرجوعی و تعویض کالا

راهنمای مرجوعی و تعویض کالا در آس‌کیچن

آس‌کیچن همواره تلاش می‌کند تا بهترین تجربه خرید را برای شما فراهم کند. با این حال ممکن است در برخی موارد نیاز به تعویض یا مرجوع کردن کالا داشته باشید. لطفاً پیش از اقدام، موارد زیر را با دقت مطالعه کنید:

۱. شرایط کلی مرجوعی

  • درخواست مرجوعی باید حداکثر تا 4 روز کاری پس از دریافت کالا ثبت شود.

  • کالا باید در بسته‌بندی اصلی و بدون هرگونه آسیب‌دیدگی یا استفاده باشد.

  • ارائه فاکتور یا شماره سفارش جهت ثبت درخواست الزامی است.

۲. شرایط تعویض کالا

  • در صورت تمایل به تعویض کالا با مدل یا رنگ دیگر، لازم است ابتدا کالا را طبق شرایط بند ۱ مرجوع کنید.

  • هزینه‌های ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود مگر در مواردی که اشتباه از طرف آس‌کیچن باشد.

۳. موارد قابل مرجوعی

  • ارسال کالای اشتباه (با سفارش ثبت‌شده مغایرت داشته باشد)

  • وجود هرگونه عیب و نقص فنی یا شکستگی در زمان تحویل

  • مخدوش بودن بسته‌بندی در هنگام دریافت (حتماً هنگام تحویل از مامور پست بررسی شود)

۴. موارد غیرقابل مرجوعی

  • کالاهایی که پس از تحویل استفاده شده باشند.

  • کالاهایی که به دلیل عدم رعایت نکات نگهداری آسیب دیده‌اند.

  • محصولاتی که به صورت سفارشی و طبق درخواست مشتری ساخته یا تغییر داده شده باشند.

۵. فرآیند ثبت درخواست

  1. با پشتیبانی آس‌کیچن تماس بگیرید:

    • تلفن: 02155521766

    • ایمیل: acekitchen.ir@gmail.com

  2. پس از تایید پشتیبانی، کالا را با بسته‌بندی کامل و همراه فاکتور ارسال نمایید.

  3. پس از بررسی، وجه پرداختی شما ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری به حساب‌تان بازگردانده می‌شود یا کالای جدید برای شما ارسال خواهد شد.

۶. هزینه‌های ارسال

  • در صورتی که اشتباه یا ایراد از سمت آس‌کیچن باشد، هزینه ارسال و بازگشت کالا کاملاً بر عهده ماست.

  • در سایر موارد (مانند تغییر نظر مشتری)، هزینه‌های ارسال به عهده مشتری خواهد بود.